Piêæ godzin w godzinê z kim¶, kto nauczy³ siê trzech jêzyków obcych?
Od lat uczysz siê z do¶wiadczonymi nauczycielami i nadal boisz siê otworzyæ usta? Nie u¿ywa³@¶ jêzyka od czasów studiów? Umiesz siê dogadaæ, ale ca³y czas z ty³u g³owy ko³acze siê my¶l, ¿e to chyba nie ten czas gramatyczny? Masz motywacjê, ale nie bardzo wiesz od czego zacz±æ? A mo¿e masz motywacjê tylko wtedy, gdy masz nad g³ow± przys³owiowy bicz? Od lat marzysz o tym, by mówiæ p³ynnie, ale ciê¿ko Ci wygospodarowaæ czas miêdzy prac± i domem? Porozumiesz siê na wakacjach za granic±, ale specjalistyczne s³ownictwo w pracy to ju¿ inna bajka?
W przeciwieñstwie do wiêkszo¶ci korepetytorów, ja nauczy³am siê nie jednego, nie dwóch, a trzech jêzyków, wiêc potrafiê Ciê zrozumieæ!
Moi uczniowie robi± postêpy:
Szybko — zamiast s³u¿yæ za królika do¶wiadczalnego studentowi, który spêdzi³ semestr za granic±, mo¿esz po¶wiêciæ godzinê tygodniowo na zajêcia u specjalisty, którego wiedza potwierdzona jest certyfikatami i dyplomem Uniwersytetu Warszawskiego.
Efektywnie — biegle w³adam jêzykami angielskim, niemieckim i hiszpañskim, ci±gle szlifujê rosyjski. Uczy³am siê ju¿ jêzyka francuskiego, szwedzkiego, niderlandzkiego. Potrafiê wczuæ siê w perspektywê ucz±cego siê i tak dobieraæ materia³y oraz metody, ¿eby¶ zapamiêta³/a s³ówka na d³u¿ej, pozby³/a siê blokady jêzykowej, a gramatyki nauczy³/a tak, aby mo¿na by³o o niej nie my¶leæ podczas mówienia.
Przyjemnie — zamiast nudnego s³uchania tekstu z podrêcznika dobiorê ciekawy wywiad, zamiast listy przyk³adów gramatycznych wybiorê jeden, który bêdzie oddzia³ywa³ na twoj± wyobra¼niê. Jednocze¶nie bêdê ciê zachêcaæ do tego, by próbowaæ wyra¿aæ wszystko w jêzyku obcym, pokazuj±c, jak wiele ju¿ potrafisz.
W sposób spersonalizowany — nie „lecimy” arbitralnym programem, a opieramy siê na Twoich potrzebach zarówno jêzykowych, jak i osobistych oraz profesjonalnych. Na pierwszych zajêciach przeprowadzimy diagnostykê, która pozwoli Ci zobaczyæ, gdzie le¿± Twoje mocne i s³abe strony oraz jak nad tymi ostatnimi zapanowaæ.
Nauka ma Ci sprawiaæ przyjemno¶æ, pozwalaæ zachowaæ autonomiê i pozwoliæ odkrywaæ jêzyk tak, by cieszyæ siê swobod± mówienia, zaoszczêdziæ czas i wysi³ek, ³±cz±c naukê jêzyka z nauk± techniki jego przyswajania.